Chest al è il lavôr che i fruts grancj de scuele de infanzie di Cjampei a àn realizât… fevelant dal SBILF, un personaç de mitologjie furlane che
Chest al è il lavôr che i fruts grancj de scuele de infanzie di Cjampei a àn realizât… fevelant dal SBILF, un personaç de mitologjie furlane che
Midiant de storiute di “Trilli, il passar” i fruts di prime e di seconde de scuele primarie Fruch a àn scuviert cetantis robis sul AIAR… L’aiar al permet la
Une storie un pôc farloche par imparâ, ancje vuicant, che la nestre fantasie, e invente robis cence costrut e, a pensâi ben… a fasin propit ridi!
No tant lontan dal nestri arbul turchês o vin cjatât: UN ÇOC DI LEN Si sin domandâts: ce vino di fâ di lui? – Si pues brusâlu
O sin i fruts mezans de scuele de infanzie di Felet e chest an o vin doprat la lenghe furlane par saludâsi, par zuiâ, ma soredut par
E je rivade la biele stagjon e noaltris di tierce o vin fat un percors di educazion stradâl in lenghe furlane che nus à puartâts… a PEDALÂ
A scuele si studie il furlan! Noaltris di cuarte lu vin studiât intun mût speciâl, parfin cjalant cu la LIM la trasmission MAMAN! Al è un program
Te sezion A de Scuele “Prin di Mai”, chest an e je rivade une surisute: Vigji. Ogni volte che e rivave a scuele, nus saludave cuntune conte:
Creâ inte scuele de infanzie! Metìn insieme la nestre fantasie par fâ nassî gnûfs amîs. Musis matis che nus fasin compagnie. Une ativitât artistiche che e fâs
Une flabe cognussude e devente teatrin declamât par vê une vere gjonde! Intune cjase…. intal mieç di un bosc…. e viveve une biele frutute… e veve non Scufute Rosse. –
…ma ce isal il timp? Te scuele de infanzie “Benedetti” di Udin i fruts a àn cirût di rispuindi a cheste domande une vore osteose! Cemût fâ?
Chest an te suaze dal progjet “La concuiste dal numar” i fruts a àn provât a contâ zuiant cu la musiche e cul cuarp, un mût gustôs