Ce spas cori simpri indenant cu la Pimpa, ma cualchi volte ce fature stâi daûr! Jê, l’Armando e ducj i lôr amîs a son simpri dentri e
Ce spas cori simpri indenant cu la Pimpa, ma cualchi volte ce fature stâi daûr! Jê, l’Armando e ducj i lôr amîs a son simpri dentri e
O sin i mezans e i grancj de Scuele de Infanzie di Atimis. Tal nestri percors di lenghe furlane o vin zuiât cu la muse che nus
Noaltris fruts de classe tierce o vin invidât a scuele la siore Marie che e je la none de nestre compagne Ambra: e à 78 agns. None
O sin la sezion B: pitinins, piçui, mezans, de Scuele de Infanzie di Atimis. Chest an il nestri progjet scolastic al cjacare des EMOZIONS, cussì o vin
Une margaritute e vierç i voi a un bièl prât flurît. Si console dal clip aiar lizerin che al nulìs di tancj odôrs che si spandin di lontan!
Ce tantis bielis robis che o vin scuviert su “Lis pomis e lis verduris”. O vin imparât i lor nons par furlan , o vin cjalât ben
O vin apene scuvierzût che sapulît, no si sa trop in profonditât, propit sot da la fuartece, daûr di une vecje leiende al varès di cjatâsi un teribil vecjo dragon…
Chest an, te scuele de infanzie di Vençon, o vin presentât ai frutins di trê agns “I COLÔRS” doprant lis pomis e lis verduris. L’argoment al è
La television e je impiade in ogni cjase, ma une volte, cuant che no jere… Ce si fasevial? Ce fasevino i fruts? Indulà si stevial?… Chest
Dal prato del nostro giardino è spuntato il fiore di tarassaco, bello, giallo e petaloso. Abbiamo deciso di costruirne uno fatto con del cartoncino giallo e verde.
Une ocasion par fa fieste a Carnevâl a scuele, ridint e zuiant a trasformâsi in … animâi. Insiemi in classe si divertìn a taiâ e a piturâ
1) “Samuêl ! Samuêl! Niciti, prepare i ûfs colorâts pai tiei amîs !” a vosin lis sisilis svolant cuasi a tocjâ i ramaçs dal pierçolâr. “Tu âs